עמוד ראשי 2017-07-31T23:52:18+00:00

banner-girl

ייעוץ LBS בתזונה ואימונים!

השג את התוצאות שתמיד חלמת עליהן! בעזרת הייעוץ של LBS, שכולל מידע חדשני בתחומי הפיזיולוגיה, המטבוליזם ומדעי המוח – עכשיו זה אפשרי!

מי אנחנו?

מייק (משה) ביקוב
B.Sc במדעי התזונה – פיזיולוגיה ומטבוליזם

B.A בביולוגיה מולקולרית – נוירוביולוגיה (מדעי המוח)

התחלתי להתעניין בתחום לפני כעשור, לאחר שטיפולים ממושכים במחלת הכליה שחליתי בה הותירו אותי בעודף משקל רב. כשהרופאים אמרו לי שאם אמשיך לעלות במשקל ימיי ספורים, לקחתי את עצמי בידיים והתחלתי להוריד במשקל. בהתחלה באופן עצמאי, ללא ידע כלל, ולאחר מכן בליווי אנשי מקצוע.

ככל שהתעמקתי בתחום על-ידי קריאת ספרים, השתתפות בפורומים או בקורסים מקצועיים, הבנתי שאפשר גם אחרת. הבנתי עד כמה אנשים שונים זה מזה מבחינה מטבולית (חילוף חומרים) ושיש לקחת בחשבון את מגוון המשתנים כשמנסים להתאים תפריט תזונה ותוכנית אימונים. בין היתר גם הבנתי, שניתן להתאים, דיי בקלות, תפריט תזונה ותוכנית אימונים שמשתלבים עם אורח החיים שניהלתי עד כה. רציתי להעביר את המידע הזה הלאה, ולכן הקמתי את פורום LBS, שנחשב היום למוביל בישראל בתחום התזונה והאימונים (www.lbs.co.il). בנוסף להקמת הפורום, הרצון לספק כמה שיותר מידע עדכני לקהל הרחב, באופן נגיש ונוח, והרגשת השליחות שבדבר, דחפו אותי לפתוח את פורטל קילוגרם (www.kilogram.co.il). שני האתרים מהווים כיום אבן דרך בכל הקשור לתהליכי הורדה במשקל, העלאה במסת השריר ושיפור ביצועים ספורטיביים באופן כללי. עשרות אלפי אנשים שינו את הגישה שלהם לתחום, ולראשונה התחילו באמת לראות תוצאות, מבלי להתעסק במשתנים מיותרים.

כדי לשאוף קדימה בפן המקצועי, סיימתי את קורס מדריכי הכושר בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט, ומיד אחר-כך נסעתי לארה"ב כדי ללמוד את התחום באופן מעמיק עוד יותר. סיימתי בהצלחה שני תארים, אחד במדעי התזונה (B.Sc), בדגש על פיזיולוגיה ומטבוליזם, ותואר (B.A) בביולוגיה מולקולרית בדגש על נוירוביולוגיה (מדעי המוח) באוניברסיטת UC Berkeley, הנחשבת מקום 4 בעולם (לאחר הרווארד, סטנפורד ו-MIT) במדד U.S. News (נכון לשנת 2017).

כיום אני מנסה לקחת צעד קדימה ולהנגיש את המידע שרכשתי לקהל הרחב באופן אישי ומקצועי.

  

רותם רינות
B.Sc במדעי התזונה – דיאטנית קלינית (RD)

במשך כל חיי הייתי שלמה עם הגוף שלי. אכלתי מה שרק רציתי והרגשתי טוב עם עצמי. מעולם לא התעסקתי במשקל, באחוזי שומן או בהיקפים. אך בזמן הצבא העליתי 20 ק״ג ואז הרגשתי לא מרוצה, בלשון המעטה, מהמראה שלי ומההרגשה. התחלתי לעבוד ברשת חדרי כושר ידועה, וכמו שאומרים, עם העבודה בא התיאבון. במקביל, התחלתי להתעמק בתחום וללמוד כיצד יש לאכול ולהתאמן באופן הנכון והיעיל ביותר. למרות זאת, ככל שהתעמקתי בנושא, הבנתי שזה לא מספיק, והגעתי להחלטה שאני רוצה להתמקצע. התחלתי לברר לגבי קורסים כאלו ואחרים בתחום התזונה, אבל מהר מאוד הבנתי שאת הידע המדויק והמדעי ביותר אקבל רק בלימודים אקדמיים. אי לכך, נרשמתי ללימודי מדעי התזונה בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית, ואחר-כך עברתי בהצלחה התמחות בבית החולים קפלן במחלקות גריאטריה, פנימית, כירורגית, ילדים ובמרפאת בריאטריה וסוכרת.

אמנם הלימודים האקדמיים עזרו לי להבין לעומק את התחום, אך את רוב הידע שלי בנושא רכשתי מקריאה מעמיקה וקבועה של מחקרים מדעיים. הבנתי שמי שלא מתעדכן, לפחות על בסיס חודשי, אינו קיים כאיש מקצוע, מכיוון שהתחום בתנופה מתמדת ועדכונים בנושא תזונה ואימונים מתפרסמים על בסיס קבוע. אחת הסיבות שהחלטתי להצטרף לצוות LBS היא כי הבנתי ששירותי הייעוץ באתר מבוססים על מחקרים שהתפרסמו במגזינים מדעיים מובילים, ולראשונה יש מקום שמספק ייעוץ בתזונה ובאימונים עם אמת מחקרית ולא מושתת על מיתוסים ועל אמירות חסרות שחר המסתובבות באופן גורף בחדרי הכושר בישראל.

קבע פגישה עוד היום!

cico1 יוסף לישנסקי 4, ראשון לציון
(חנייה תת קרקעית ללא עלות)
התקשר לקבוע פגישה עוד היום! 
03-544-0919
צור קשר:
Support@LBS.co.il

מה כולל בחבילת הייעוץ?

◄ בניית תפריט תזונה ותוכנית אימונים בהתאמה אישית
◄ בדיקת ומעקב אחר אחוז השומן
◄ העברת תכנים בתזונה ואימונים

◄ מעקב אחר משקל הגוף
◄ תמיכה לאורך כל התהליך

◄ מדידות היקפים
◄ בדיקות גנטיות (אופציונלי)

הלקוחות שלנו

ולאד בריל

גובה: 187 ס"מ
גיל: 22
מטרה: ירידה באחוז השומן

משקל לפני: 101 ק"ג
משקל אחרי: 87 ק"ג
סה"כ הורדה במשקל: 14 ק"ג

זמן לתהליך: 3 חודשים

10983_VB

מאור דוד

גובה: 184 ס"מ
גיל: 24
מטרה: ירידה באחוז השומן

משקל לפני: 92 ק"ג
משקל אחרי: 80 ק"ג
סה"כ הורדה במשקל: 12 ק"ג

זמן לתהליך: 4 חודשים

MaorBefore-AFter

שרון רפאל שדה

גובה: 180 ס"מ
גיל: 31
מטרה: ירידה באחוז השומן

משקל לפני: 96 ק"ג
משקל אחרי: 88 ק"ג
סה"כ הורדה במשקל: 8 ק"ג

זמן לתהליך: 3 חודשים

SharonBefore-After

ארטור שימונוב

גובה: 175 ס"מ
גיל: 21
מטרה: ירידה באחוז השומן
משקל לפני: 101 ק"ג
משקל אחרי: 71 ק"ג
סה"כ הורדה במשקל: 30 ק"ג

זמן לתהליך: 8 חודשים

ArturBEforeAfter

מורן יוסף

גובה: 160 ס"מ
גיל: 26
מטרה: העלאה במסת השריר

משקל לפני: 45 ק"ג
משקל אחרי: 54 ק"ג
סה"כ העלאה במשקל: 9 ק"ג

זמן לתהליך: 7 חודשים

Mor

נעה מלמד

גובה: 159 ס"מ
גיל: 24
מטרה: ירידה במסת השומן

משקל לפני: 65 ק"ג
משקל אחרי: 58 ק"ג
סה"כ הורדה במשקל: 7 ק"ג

זמן לתהליך: 3 חודשים

אדיר אורדמן

גובה: 167 ס"מ
גיל: 26
מטרה: ירידה במסת השומן

משקל לפני: 79.5 ק"ג
משקל אחרי: 67.1 ק"ג
סה"כ הורדה במשקל: 12.5 ק"ג

זמן לתהליך: 4 חודשים

ייעוץ אישי באינטרנט

אם הגעה לסניף שלנו בתל אביב אינה פרקטית, אנו מציעים גם ייעוץ און-ליין.

הייעוץ האישי הוא יחיד במינו בתחום התזונה והאימונים, מכיוון שהוא מקנה לכם הלקוחות את האפשרות לשאול שאלות, לקבל הדרכה וביקורת לגבי ההתקדמות שלכם על בסיס יומי.

בניגוד לייעוצים אישיים אחרים, אנחנו איתכם לאורך כל הדרך, מהיום הראשון. כל שאלה שיש לכם, כל חשש, כל טענה ובקשה – אנו נמצאים לצידכם לאורך כל התהליך ונענה לכם על כל דבר בכל שעה ובכל יום. לא מדובר בייעוץ חד פעמי, שלאחריו אנו משחררים אתכם "לחופשי", כמו שעושים בייעוצים אישיים בעלי סטנדרטים אחרים. אנחנו נתמודד מידי יום עם כל הקשיים שלכם, נעזור לכם וננחה אתכם בהתאם.

לדוגמה:

"היום יש לי אירוע, מה אני יכול לאכול במקום X"

"היום קרה לי במכון הכושר X. האם נדרש לעשות Y?"

"אחרי שבוע ירדתי יחסית מעט במשקל, מה נוכל לשנות כדי ששבוע הבא אני אראה תוצאות טובות יותר?"

אלו דברים שלא כל ייעוץ אישי יתן לכם. אנחנו – כן!

הייעוץ האישי מתבצע בתת פורום פרטי (או באימייל) ולאף אחד חוץ מהיועץ האישי אין גישה אליו. לקוחות אחרים ומשתמשים באתר אינם יכולים לראות את מה שאתם או אנחנו רושמים בתת פורום זה. כל לקוח מנוהל באופן נפרד, עם תוכנית אימונים ותזונה נפרדת בהתאם למטרות ואורח החיים שלו.

הייעוץ ניתן לאנשים הרוצים: להוריד במשקל ובאחוזי השומן, לעלות במסת השריר, להתחזק או לשמור על הקיים. בנוסף, הייעוץ האישי מותאם לספורטאים (כדורגל, כדורסל, פוטבול וכדומה) ולמתאמנים לקראת גיבוש/גיוס ליחידות קרביות.

אנו דוגלים במטרה אחת: לתת לכם את הידע והכלים כדי שתוכלו להמשיך לאחר מכן ולהתקדם בכוחות עצמכם. אנשים רבים מגיעים אלינו כשהם מבולבלים לגבי מה לאכול, כיצד להתאמן ומדוע לאכול ולהתאמן כמו שאנחנו מסבירים. בנוסף אנו מציעים תמיד מספר אפשרויות לבחירה, הן בתוכנית התזונה והן בתוכנית האימונים. הלקוח הוא שבוחר איזו דרך מתאימה לו יותר. איננו כופים שיטה כזו או אחרת ואנו תמיד נסביר למה אנו דוגלים או תומכים בדרך X על פני Y.

צוות האתר דוגל בכך שתוכנית האימונים והתזונה ישתלבו באורח החיים שלך ולא ההפך. בניגוד לייעוצים אחרים שהופכים ירידה במשקל למשטר קפדני וסיוט מתמשך, אצלנו תגלו גישות שלא ראיתם לפני כן. אפשר בהחלט ליהנות מתהליך של דיאטה והורדה במשקל (לדוגמה, לאכול דברים שלעולם לא חשבתם ש"ניתן" או "מותר" לאכול). לאלו שמנסים לעלות במסת השריר, תתפלאו כמה מעט ניתן לעשות בחדר הכושר ואילו תוצאות ניתן לפתח בזמן יחסית קצר.

יש לזכור שהיועץ אינו לוקח שום אחריות עליכם ועל פעולותיכם. יש להתייעץ עם גורם מוסמך לפני כל תחילת תוכנית אימונים או תזונה מטעמנו. כמו כן, אנו מבקשים לסרוק או לצלם טופס הצהרת בריאות (שאותו תקבלו לאחר ההרשמה) ולשלוח לנו אותו בדואר האלקטרוני Support@LBS.co.il

לצערנו אין ביכולתנו לעזור לאנשים עם מחלות כרוניות (סכרת, לב, כליות וכו'). בנוסף, אנו לא מייעצים לנשים בהריון.

מה נכלל בחבילה הראשונית?

● מעקב לחודש בדואר האלקטרוני או בפורום (ניתן לרכוש לאחר מכן חבילות מעקב)

● הערכת אחוז שומן ובניית תפריט תזונה מותאם אישית, בהתאם לעברו של המתאמן והנתונים הפיזיולוגים שלו (גיל, גובה, משקל ומין). השאלות יהיו כאלו שדורשות יחס אישי וכאלו שלא יקבלו תגובות ענייניות בפורומים הפתוחים.

● מעקב בתוכנית התזונה והאימונים. שינויים על בסיס דו-שבועי (או שבועי, תלוי בהתקדמות) – אנחנו עוקבים אחריכם על בסיס יומי ורואים בדיוק למה הגוף שלכם מגיב ולמה לא!

צוות האתר מתחייב לענות תוך 24 שעות לכל פנייה בפורום ייעוץ.

למידע נוסף והרשמה: לחץ כאן
ניתן לקבל פרטים נוספים ולהירשם גם בטלפון: 03-544-0919

עלינו בעיתונות


YNET:

למה כל-כך חשוב להפסיק את הדיאטה פעם בשבוע
אם גם אתם ניסיתם להוריד במשקל ואחרי תקופה מסוימת הרגשתם ש"נתקעתם" על משקל שהפסיק לרדת, תתפלאו לדעת שהסיבות לכך הן ממש לא מה שחשבתם ואחת מהן קשורה לתת המודע שלכם. החדשות הטובות: כדי להימנע מהעצירה הזו, חובה להפסיק את הדיאטה מדי פעם.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4850085,00.html

במכון: קודם אירובי ואח"כ משקולות – או להפך?
אימון אירובי ואימון התנגדות הם סוגים שונים של פעילות גופנית, המעניקים למתאמן יתרונות שונים. איך להחליט באיזה מהם כדאי להתחיל, מה המרווח הנדרש בין אימון לאימון ומהו פרק הזמן האופטימלי שאסור לעבור כשמתאמנים?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4566056,00.html

מהי הדרך היעילה ביותר לשריפת שומן?
מתאמנים רבים רוצים לראות תוצאות במהירות. איך אימון HiiT מתאים להגדרה הזו, מה יעזור לו לעשות זאת, למי הוא מתאים ומתי לא מומלץ לבצע אותו?
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4577252,00.html

MAKO:

הטיפ של היום: תאכל טונה
אתה לא מבין למה זה קורה לך; אתה מתאמן שלוש פעמים בשבוע, מקפיד על כל הטיפים שאנחנו נותנים לך, אבל עדיין לא מצליח להפוך את הדלדול לשרירים שגם רואים במראה. אז הנה הסיבה: אתה לא יודע לאכול. קח טיפ זריז, תשנה את התפריט, ותראה שיהיה בסדר:
http://www.mako.co.il/men-mirror/fitness/Article-bed18bbfa680321006.htm

יש לך גב? בוא תבנה לך אחד
קוביות בבטן זה אחלה, שרירי ידיים זה מעולה, אבל עד שלא יהיה לך גב רחב ושרירי אתה עדיין תיראה צנום ולא תצליח להפחיד אף אחד. הנה שני תרגילים שיהפכו את הגב שלך לאחד כזה שיכול לתמוך בשאר השרירים בגוף שלך:
http://www.mako.co.il/men-mirror/fitness/Article-4f396190dc40421006.htm

תתחיל לדחוק
תקוע עם אותה פלטה על המוט כבר עשור? אתה מוותר לעצמך, גבר. כך תרים יותר משקל בכמה שבועות בודדים:
http://www.mako.co.il/men-mirror/fitness/Article-63cafeeb9b4e221006.htm

כך תשיג: כתפיים רחבות וקוביות בבטן
אתה לא טיפוס של חדר כושר, אבל עדיין חשוב לך לפתח את הגוף? בדיוק בשבילך חשבנו על סדרת הכתבות הבאה: הסדרה שתהפוך את כל השומן הרופס הזה לשרירים שתמיד רצית. היום על הפרק: התרגילים שאתה צריך לעשות כדי לקבל כתפיים רחבות וריבועים בבטן. וגם, טיפ מיוחד למי ששונא לעשות מתח אבל אין לו ברירה:
http://www.mako.co.il/men-mirror/fitness/Article-aac12ab8df1a221006.htm